torstai 11. huhtikuuta 2013

Hupsis..

Noin taas vierähti melkeen kuukausi siitä kun kirjotin viimeks. Oppaa :)

Joojoo, Osku on oppinu istumisen, maahan menon, odotuksen ja vähän sisäsiistimmäksi jo. Ainiin ja luoksetulon. :) Hiiiiiiieno poika ♥

Ihan kauheeta ku tippuu lumet katoilta, oon ihan sydärin paikkeilla täällä kun kolisee ja paukkuu koko ajan, oskukin on  koko ajan mun kainalossa kun se on hädässä :< Laurikaan lohduta meitä.

Tsädädädäm. TAAS TIPPU :< Joo, oon ollu ahkera, käyny salilla ne päivät kun ollu sellanen olo että elämä voittaa, lenkkeilly, tehny huisinpaljon koulujuttuja ja EHKÄ huomenna saan töitä. Tai siis työssäoppimis paikan. Viettelen tässä kesälomaa niin kauan että saan työpaikan. Hupsista, on tosi kiva viettää kesälomaa tällee huhtikuussa. Jepjep.

Ihme muuten kun ei ilmanen työvoima kelpaa, en mä voi saada palkkaa ja siltikään kukaan ei halua mua :< No toivottavasti huomenna :)

Rupeen pesee lattioita kolmannen kerran tänään


o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti